Om oss / Kontakt

Det är aldrig försent

Att nå din dröm

OM OSS

Körkortsbolaget Stockholm Högdalens Trafikskola AB grundades i Stockholm år 2008. Vi har funnits i samma lokaler sedan 2010. Under dessa år har vi lyckats vägleda tusentals elever till att nå sitt mål med körkortet.

Trafikskolebranchen är spännande för oss efterom vi får en möjlighet till att hjälpa vuxna med en av de viktigaste tillgångarna i livet och för att känslan av att se glädjen hos eleven den dagen hen får körkortet är obetalbar.

Vårt mål är att vara ditt bästa val. Det ska kännas bra efter din lektion och du ska längta att komma till nästa. Du ska också gå härifrån som en säker förare.

Vi anser att alla har rätt att lära sig utifrån sina egna förutsättningar för att nå målet med körkortet, därför anpassar vi utbildningen individuellt.

Tillsammans kan vi förverkliga visionen om 0 döda och 0 skadade i trafiken!

VÅRA UTBILDNINGAR

BOKA TID

Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor

ADRESS